Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Δεν ψάχνω ο εαυτός μου να είναι τόπος δικός μου
Ξέρω πως αν όλα μου μοιάζαν θα ήταν αγέννητη η γη
Δε με τρομάζει το τέρας
ούτε και ο άγγελος μου
ούτε το τέλος του κόσμου
με τρομάζεις εσύ
Με τρομάζεις ακόμα
οπαδέ της ομάδας
του κόμματος σκύλε
της οργάνωσης μάγκα
διερμηνέα του θεού
ρασοφόρε γκουρου
τσολιαδάκι φτιαγμένο
προσκοπάκι χαμένο
Προσεύχεσαι και σκοτώνεις
τραυλίζεις ύμνους οργής
έχεις πατρίδα το φόβο
γυρεύεις να’ βρεις γονείς
μισείς το μέσα σου ξένο
Και όχι
δεν καταλαβαίνω
δεν ξέρω που πατώ
και που πηγαίνω

3 σχόλια:

Moody είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Pi2AUKbzYB0 Άκου αυτό το τραγούδι.!

Stepas είπε...

Εξαιρετικός ο νέος δίσκος του Ιωαννίδη και πολύ καλό τραγούδι η "Πατρίδα"

Λογω-τέχνης είπε...

Ο Αλκίνοος είναι ο αγαπημένος μου και χάρηκα απίστευτα για αυτό το τραγούδι. Είπε πράγματα που λίγοι θα τολμούσαν να πουν. Βέβαια, όλο το νέο cd είναι εξαιρετικό και το σάββατο που τον είδα λάιβ πήρα και την αφιεροσούλα μου... :)

Τις καλησπέρες μου!