Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Γ... ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ


Γεια σας και παλι χαθηκατε..τι μου γινεστε??Λοιπον το ξερω οτι σας εχω πρηξει με τη μουσικη αλλα δν βορω να κανω αλλιως..Χτες ακουσα το cd ενος νεου και παρα(μα παρα)πολλα υποσχομενου καλλιτεχνη τον οποιο εχω αναφερει απειρες φορες σε αυτο το blog.Ο λογος για τον Αλκη Κωνσταντοπουλο ο οποιος εδω και περιπου εναμισι μηνα εχει κυκλοφορησει την πρωτη του δισκογραφικη δουλεια με τιτλο Γ... ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ(κ.κ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ).δεν ειναι τυχαιο που βρισκεται στη 15 θεση πωλησεων δισκων..Το cd το ακουσα και ειναι απλα φοβερο δεν ειναι τυχαιο που συμμμετεχουν τιτανοτεραστιοι μουσικανθρωποι οπως:Ισαακ Σουσης,Λαυρεντης Μαχαιριτσας,Σταματης Μεσημερης,Σπυρος Σακκας,Διονυσης Τσακνης,Βασιλης Παπακωνσταντινου,Χρηστος Θηβαιος,Μιλτιαδης Πασχαλιδης,Φιλιππος Πλιατσικας..Μονο και τα ονοματα δινουν πολλες υποσχεσεις αλλα δεν μενουν εκει.Ο δισκος ειναι υπεροχος για ολα τα μουσικα γουστα(ροκ,εντεχνο,μπαλαντες και λιγο ρεγγε)..Εγω σας το πρεοτεινω ανεπιφυλακτα να τον ακουσετε αυτον τον δισκο,πραγματικα αξιζει και θα ειναι πολυ κριμα να χαθει αυτο το ταλεντο(αν και σε καμια περιπτωση δεν το πιστευω)οπως πολλα αλλα..
Να σημειωσω οτι εχει κανει και μελοποιηση σε ενα ποιημα της Μαριας Πολυδουρη (σε εναν νεο που αυτοκτονησε)...
Υ.Γ Σας δινω και το λινκ για να το κατεβασετε πατωντας εδω αν και πιστευω πως τετοιοι δισκοι τα σξιζουν τα λεφτα τους,και ειμαι σιγουρος οτι καποιοι απο αγαπη στην καλη μουσικη θα τον αγορασουν ακομα και αν τον εχουν ακουσει τον δισκο..(εκτος αν μονο εγω ειμαι ο τρελος που κανω τετοια..)

ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

12 σχόλια:

seniorita είπε...

έγινε!θα το διαδώσουμε!ευχαριστούμε για το λινκ!

Saq είπε...

Μπράβο ρε φίλε πολύ ωραία τραγούδια. Εγώ πάλι από την άλλη είμαι υπέρ της πειρατίας μέχρι οι δισκογραφικές να βάλουν μυαλό και να έχουν λογικές τιμές στα cd τους γιατί πως είναι δυνατόν με τέτοια φτώχια να δίνουμε 30 και 40 ευρώ για ένα δισκάκι.

Adamantia είπε...

To τιτανοτεραστιος ειναι η λεξη της μοδας ή ιδεα μου ειναι?

moyratos είπε...

Πωπωπωππω

Πολύ Ράδιο Αρβύλα βλέπεις!!!!

Προωθείς και συ τους νέους καλλιτέχνες και καλά κάνεις!!!

Θα προσπαθήσω να τον ακούσω Γ.... την καταδίκη μου!!!!

Anyparktos είπε...

@newton ki egw eimai fisika yper tis peirateias alla einai kapoia cd pou axizoun na ta agoraseis...@adamantia den nomizw afti ti lexi tin ekane gnwsti o titanogigantas alefantos (kai sigekrimena o mitsikwstas kanwntas ton alefanto)kai dn xerw an akougetai toso poli..@moyrate les na tous zitisw kai pososta??8a dw..Dystyxw omws fetos to radio arvyla to xw kopsei logw frodistiriou..alla apo oti akouw fernoun poli kalous kallitexnes(ema8a oti ferane kai ton maraveya kai tous rosebleed kai ton giganta ton pasxalidi)

Ελευθερία Αραβανή είπε...

τον έχω ακούσει παίζει και καταπληκτικό βιολί!!

Λογω-τέχνης είπε...

Τα σπάει ο Άλκης. Μάλλον θα τον αγοράσω το δίσκο. Όχι, δεν είσαι ο μόνος τρελός που κάνεις τέτοια. Κι εγώ τα cd των αγαπημένων μου καλλιτεχνών τα αγοράζω. Είναι άλλη φάση να έχεις το cdaki στα χέρια σου, το χαρτί με τους στίχους, καταλαβαίνεις... Πάντως είμαι περίεργος να το ακούσω αυτό το cd και να γνωρίσω τον Άλκη και ως συνθέτη...

Καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...

Tι εγινε ρε παιδια;;; Αυτο το ποστο το σχολιασα πριν δυο μερες αλλα το σχολιο μου χαθηκε!
Ενας δισκος στον οποιο συμμετεχουν σχεδον ολοι οσοι ακουω δεν μπορει παρα να ειναι καλος. Και αυτες οι συμμετοχες κατι λενε και για τον τραγουδιστη
Καλημερες

Vsly είπε...

ETSI RE ALEXI...OLA G T MOYSIKH...TN KALH MOYSIKH...TN POIOTIKH...


P.S.PLIATSIKAS ROCKS

P.S.II DN EISAI MONO ESY TOSO TRELOS...

Morpheus είπε...

Τον είδα live φέτος το καλοκαίρι... Απλά φοβερός... Και πέρα απ' τα τραγούδια του που μ' αρέσουν πολύ... Είχα σκάσει στα γέλια... Φοβερό χιούμορ ο τύπος...

Anyparktos είπε...

@morpheus o typos einai megalo talentos sta panta,mousiki perfomance tragousi ta panta.asimwni epetrepse mou na diafwnisw ki emena oi agapimenoi mou kallitexnes einaialla afto apo ono tou den diasfalizei tipota prosfata vgike ena cd me tous idoiuous panw katw syntelestes p dn proxwrise..enw afto paei poli kala,simera anevike stin148esi twn polisewn..

N!KoZzZ είπε...

thnx anyparkte...tha to katevazo amesos...ayto to paidi ontos tha paei mprosta...!!