Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

blogoπαιχνιδο 7 αληθειες


Μετα απο 3 προσκλησεις που δεχτηκα απο τη lena και τον alx599 και την ag'o ,θα γραψω κι εγω 7 αληθειες για μενα ,για να με γνωρισετε καλυτερα (ποσο περισσοτερο??)..Οι κανόνες είναι οι εξής: Βάλε link (σύνδεση) προς το άτομο που σε προσκάλεσε. Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες. Προσκάλεσε 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους. Ειδοποίησε τους ότι τους έχεις προσκαλέσει αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.
Λοιπον εχουμε και λεμε:
1.Τρελαινομαι για τα γυροπιτα
2.Μισω τον χατζηγιαννη και τον πανο κιαμο και ολους τους γαρυφαλλοσκυλαδες.
3.Εκνευριζομαι σαν τρελος οταν με αδικουν.
4.Βαριεμαι το διαβασμα βιβλιων.
5.Τελευται εχω γινει << φιλασθενος >> ,κουραση διαβασμα , αυπνιες καταλβαινετε.
6.Συζητησεις με φασιστες μου προκαλουν και γελιο και στενοχωρια και αγανακτηση.
7.Εχω παρει 25 κιλα τα τελευταια 2 χρονια..

Με τη σειρα μου καλω κι εγω να παιξουν οι :
nwntas,logotexnis,scorpions,myrtw,katerina,adamantia,moyratos,mairi,maroula,aurora borealis (θα καλουσα κι αλλους αλλα απο οτι ειδα εχουν παρει προσκληση απο αλλα μπλογκs..)
(επειδη ομως δεν εχω χρονο ,συγχωρηστε με που δεν βαζω τα λινκσ υπαρχουν ομως δεξια)..

10 σχόλια:

Adamantia είπε...

Thanks Anyparkte, συμφωνουμε απολυτα στο 1,2,3,6, και παραλιγο και στο 7 (δεν εχω παρει 25 αλλα ειμαι σε καλο δρομο!)
Θα προσπαθησω να παιξω.
Να σου πω επισης οτι απο σημερα η δ/νση του μπλογκ μου ειναι:
adacamino.blogspot.com
Φιλια και καλο κουραγιο

lena_zip είπε...

Μαύρο στον Πάνο Κιάμο.
Μαύρο στους φασίστες.
Μαύρο στις ασθένειες.
Μαύρο στην αδικία.
Μαύρο και στα γυρόπιτα που σε φόρτωσαν κιλά.

argy είπε...

gia to xatzhgiannh k ts upoloipous se paradexomai,gia ta 25 kila exw na kanw mia erwthsh...PWS TA PHRES RE FILE?

Anyparktos είπε...

efkola ago poli efkola..alla mn nomizete dn eimai kanas tetrapaxos(71 kg, 1.76 h) apla palia imoun poli adynatos,tsilivi8roni..

seniorita είπε...

εντάξει έτσι όπως το είπες ότι πήρες 25 κιλά τρομάξαμε!
απλά τώρα δεν είσαι ανύπαρκτος!
:)
θα παίξω κι εγώ με έχουν προσκαλέσει..

Anyparktos είπε...

seniorita kai egw 8a se proskalousa alla eidai oti se proskalesan alloi gi afto den to kana .(opws kai ton mano ,gia na min yparxei parexigisi.)

Unknown είπε...

mia xara eisai anyparkte....
alla3a dieu9unsi sto blog m..

www.mr-arvulas.blogspot.com

maroula είπε...

Με έχουν προσκαλέσει στο παιχνιδάκι και έχω ανταποκριθεί. Ευχαριστώ πάντως...Αλήθειες για Κιάμο, φασίστες... ήταν ήδη φανερές από τα ποστ... Δεν μας έλεγες τίποτα άλλο??? θα μαθαίναμε 2 αλήθειες περισσότερες!

Λογω-τέχνης είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Παρ' όλα αυτά επειδή δε νομίζω ότι θα ταίριαζε πολύ στο ύφος του μπλοκ μου δε θα συμμετάσχω. Ειλικρινά πάντως δεν έχω καμία διάθεση να σνομπάρω εσάς που παίζετε. Ελπίζω να με καταλαβαίνεις... ;)

Τις καλησπέρες μου! :)

Anyparktos είπε...

ok logwtexni dn yparxei provlima katalavainw..