Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Κλεινει το blog μου??Η μηπως ειναι ραδιο αρβυλα??

Εξωγηινες, σκοτεινές δυναμεις με αναγκαζουν να κλεισω το blog μου..Τις τελευταιες μερες δεχομαι πιεσεις (σχολειο,φροντιστηριο) και ετσι αποφασισα να σταματησω το blogging..Βασικα η αποφαση δεν εχει παρθει ακομα..Μετα από συσκεψη κορυφης (μεταξυ εμου και του εαυτου μου) θα σας ανακοινωσω την αποφαση μου την Κυριακη 21 Σεπτεμβριου(ειμαι σιγουρος ότι εκεινη τη μερα θα πεσει το δικτυο από τον τοσο κοσμο που θα μπει με αγωνια να δει την αποφαση μου,λιγοι λιγοι παιδια..) ..Τα ενδεχομενα είναι τα εξης..1)θα συνεχισω να γραφω κανονικα,2)Θα γραφω οποτε εχω κατι να πω,3)Θα γραφω οποτε εχω χρονο,4)θα σταματησω οριστικα..Μεχρι τοτε,συγχωρειστε με, αλλα δν θα βλεπετε τα εξαιρετικα μου σχολια στα blogs σας,αλλα εσεις ξερετε τι θα λετε: << ανυπαρκτε ζουμε για να σ ‘ ακουμε >> , << όχι μν το κλεισεις, εισαι ο καλυτερος >> ,και ότι άλλο σας ερχεται αυθορμητα στο μυαλο..Μεχρι την άλλη κυριακη σας παραθετω να απολαυσετε το αγαπημενο μου βιντεο..Βεβαια δεν είναι επικαιρο αλλα μπορει μετα να το κλεισω το blog και να μην εχω την ευκαιρια να σας το δειξω…Να ειστε ολοι καλα..Τα λεμε(ΕΛΠΙΖΩ)..

13 σχόλια:

argy είπε...

oxi,dn uparxei auto,pou na paw na pesw...ti pas na kaneis????aaaaaaaaaaaaaa

Alexandros A. Voudouris είπε...

Συσκεφτείτε με λογική παιδιά!!!
Δεν χρειάζεται να το παρατήσεις τελείως...δεν θα χαθεί!

Unknown είπε...

Alex mia ap ta idia k gw......(alla emeis festival 3ec kai o "velluxiwthc" na r9ei,na tn phseis)...
xexe bb...t leme!!

seniorita είπε...

τώρα που σε βρήκα θα το κλείσεις?
να το κλείσεις μόνο αν είναι για το καλό σου,θέλεις να συγκεντρωθείς στα μαθήματα σου,να έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο κλπ...

moyratos είπε...

Βάστα όσο και όποτε μπορείς!!! Δεν χρειάζεται να το κλείσεις!!! Ο Βlogger έχει κόλπο για να σε βλέπουν αυτόματα όταν κάνεις ποστ και να μας ενημερώνουν!!!!

Καλή διάσκεψη και καλά αποτελέσματα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ράδιο Αρβύλα είναι.Θα μείνεις ανοικτός.Δε σε ρωτάω.Σε ενημερώνω

Myrto είπε...

Mhn to kleiseis gt an to kaneis auto tha kleisw kai egw egw to ''cogito ergo sum''... pou shmainei sta latinika ''skeftomai ara uparxw''... kai nomizw oti to dhlwna! Dhlwse to kai esu kai sunexise na eisai ekei estw xwris na uparxeis gt kai egw den thn paleuw kai suxna den exw xrono alla na to kleisw? Kala kane oti theleis alla 1 sou lew... pws eniwses otan ekleise to blog ths ekpomphs( kai mia einai h ekpomph... 'h mallon htan! ''parea me ta noumera'')? Auto skepsou ligo...

Vsly είπε...

ΚΟΥΡΑΓΙΟ...

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γινει ρε παιδια;;;
Οποιον βαζω εγω στα αγαπημενα μου θα σταματαει το bloging;;;
Πρωτα ο Σπυρος , μετα εσυ.....
Θα με πουνε και .... γκαντεμη στο τελος!!!
Να γραφεις οποτε μπορεις ....

Anyparktos είπε...

na pou vrika ligo xrono..loipon..sas efxaristw parapoli gia ta sxolia sas olous na ste kala..idi exei sista8ei mia trimelis epitropi 4 atomwn kai epexergazetai tin katastasi wste na vgei i apofasi..ta leme

Adamantia είπε...

Ααα δε θα ξαναφυγω γιατι σας ερχονται τρελλες ιδεες! Να γραφεις οταν θα θελεις να ξεκουραστεις απ'το διαβασμα και ν'αλλαξεις ιδεες πραγμα το οποιο ειναι απαραιτητο ουτως η αλλως.Θα περιμενουμε την αποφαση σου αλλα αν το κλεισεις θα το σεβαστουμε μεν θα μας λειψει δε..

Ανώνυμος είπε...

Να συνεχίσεις να γράφεις! Εγώ είμαι και 'Γ λυκείου και με ένα αυστηρό πρόγραμμα θα καταφέρω να γράφω μια φορά το μήνα ή κάτι τέτοιο. Πέρσυ, όμως, δεν χρειάστηκε να ανησυχήσω. Εντάξει, το ξέρω ότι έχεις πολύ διάβασμα, αλλά θα τα καταφέρεις.

maroula είπε...

Τώρα θα σταματήσεις να γράφεις που σε πρόσθεσα και στη λίστα με τα αγαπημένα??? χεχε!!! Ό,τι και να αποφασίσεις σου εύχομαι να είναι αυτό που πραγματικά θέλεις... Εγώ πάντως λέω να το κρατήσεις και να γράφεις όποτε μπορείς και ας μην απαντάς σε όλα τα σχόλια, εμείς θα συνεχίσουμε να σε διαβάζουμε!!!